June 19, 2011

1st anniversary


4 comments:

  1. gratulacje! A u mnie chęci są, niestety później nadchodzi czas, gdy nie mam czasu na nic i blog odchodzi w zapomnienie,ale tak za tym tęsknie,że ciągle do tego wracam :-)

    ReplyDelete
  2. Osobiście nie mam nic do twojego bloga, ale strasznie rzadko tu wchodzisz jeszcze nigdy nie miałaś jakiejś super, extra powalającej stylizacji tylko takie same proste jak każda dziewczyna ubiera się codziennie. Może pora rozkręcić ten blog bo jak na razie to cały ten blog nie ma sensu. Nie dorównujesz tym innym blogerkom do pięt. Mam nadzieję że posłuchasz mojej rady. Odwiedź jakieś inne blogi zerknij na te stylizacje, pozbieraj pare pomysłów i utwórz z nich własny. Zwykłe jeansy, koszulka i marynarka to taka prostota. Może czas by przerobić ubrania kupione w sklepie i od razu jest coś ciekawego w stylizacji. np. Marynarka czarna można na kołnierzu coś wyszyć lub przykleić mówię Ci jest dużo pomysłów tylko musisz się wziąść do roboty !

    Trzymam kciuki ! Powodzenia ;)

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego naj:) i powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Somebody ; ) : wiesz co, masz całkowitą rację. Dziękuję za ten szczery komentarz. Chyba nie jestem gotowa na blogspota, inne dziewczyny mają świetny styl, a mój ( jeśli można nazwać to stykem ) jest trochę nijaki. Jeszcze raz dziękuję Ci za szczere słowa :)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze - to bardzo motywujące :)

Odwiedzam każdego bloga :)